Deppdag!

Fy, vilken deppdag de är! Vädert är ju så himla tråkigt så de är skrämmande! Blåser, kallt och regnigt. Detta är inte min dag de kände jag redan när jag vakna i morses..

Sov länge idag, var uppe väldigt sent igår! Vakna sedan av att tv:n var på som vanligt. Gustav som glömmer stänga av eller somnar ifrån! =P hehe.

Vart inne i stan och käka donken, kände verkligen inte för att laga någon mat just nu. Får göra något lätt till mig senare ikväll, vad vet jag inte. Sjukt tråkigt att laga mat tills sig själv men de är väl bara att vänja sig. Annars är jag deppig som skam idag, känner inte för något alls. Vill inte vara hemma, men orkar inte bege mig någonstans. Usch, dessa dagar är så tråkiga och borde inte finnas ibland!

Har inget vettigt alls att skriva här, man kanske bara ska ta och krypa under täcket och ligga där resten av dagen ihopp om att den går över väldigt fort! Hade ju trott att min bror skulle komma hit idag men han dissa mig och skulle åka till Coop i Skara. Vad fasen han ska göra där vet jag inte men =P Dissa gjorde han iaf, den jäkeln! =P ¨'

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag tror att deppdagen beror på att de är på gång nu =) jag hade en precis likadan dag innan de satte igång på natten sen.

Jag kände oxå dirket på morgonen att den dagen inte v amycket värd att man bara ville sova.

2010-10-27 @ 17:59:38
URL: http://www.cassis24.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0