Deppdag fortsätter..

Ja, den fortsätter i allra högsta grad kan man säga! Dock fördrivet tiden lite med att sova en stund och gosat med katterna! De är de enda jag gjort sen jag skrev sist! Snacka om en slappdag..

Gustav gjorde skicka lite gulliga sms så de gjorde en på lite bättre humör! :) Inte ofta han skickar sms vill jag lova!! =P Så de tackar jag så mycket för, han är underbar!

Ska fixa lite här nu tror jag, ge katterna mat, hitta något att äta själv. Sedan kanske jag drar upp till fotbollen en sväng om jag orkar. Dock kommer man ju bara höra, "men, har du inte fött än?", "vad gör du här?" =P haha. Börjar ju ändå bli van vid de där frågorna! Svaret är ju ganska så logiska också. Nej, har inte fött än, hade jag nog inte vart här i så fall! =P Jaja!

Ne, annat kallar!

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Ida

Måste ju köpa något fint till min lilla sessa i jul :-) Har du köpt nåt till bebis? Men ni vet inte vad det blir va?? Hoppas bebben kommer snartö.. Kram

2010-10-27 @ 19:19:30
URL: http://snorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0