Deppdag 2...

Ja, inte är denna dagen något bättre den heller! Välkommen till carros gnälliga blogg för övrigt!

Sjukt är de men så deppig som man är nu i denna jävla väntan rent ut sagt. Driver mig vansinne! Dock har jag haft trevligt besök av Therese och Amanda här på förmiddagen. Så lite tid har man fördrivet iaf. Dock börjar den långa dagen nu, vädret är ju så jävla tråkigt så bara av att titta ut gör en deppig. Som tur är, är de sista dagen Gustav jobbar em för denna veckan!

Imorgon ska vi till mvc, se hur mycket tjockare man blivit denna gången. Nästa vecka vill jag inte ens dit och ställa mig på den där jävla vågen! Men de är väl bara att se glad ut.. Börjar mer och mer få känslan att de kommer sluta med att jag får bli igång satt. Varför vet jag inte, men känslan blir starkare och starkare. Och de skulle inte förvåna mig heller om jag skulle bli de. Allt för att jag låg inne så tidigt så ska allt gå emot en nu på slutet då allt redan är pest och pina!

Mitt humör ska vi inte prata om, de är sjukt vad de pendlar! Blir sur för precis ingenting, och kan hålla mig sur en stund också. Oftast är de emot stackars Gustav, att han står ut med mig är ett mirakel vill jag lova! =P Jag tycker jag är så hemsk när jag sitter och tänker på de, men ändå kan man inget göra åt de när man väl blir sur. =P Sjukt de där!

Funderar på att slänga mig i sängen och tillbringa dagen där, varken ork eller lust att vara vaken. Så där är min dag iaf.

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: martina

den kommer nog snart ska du se, den som väntar på något gott.. Men har hört att det är större chans att man får bli igång satt om man vart tvungen att avbryta värkarna nån gång, för det fick väl du göra en gång va? men men snart har du din bebis hos dig.. kram kram

2010-10-28 @ 15:53:38
Postat av: Carro

Jo sant men ändå! Jasså? Okej! Aldrig hört de förut men de kanske stämmer, ingen aning.. Jo blev stoppad en gång. Ja, en bebis får man ju någon gång i sin famn, men bli igångsatt då får man vänta en 2 veckor till och då vill inte jag veta hur mycket tjockisen väger där inne =P Kram

2010-10-28 @ 18:08:07
URL: http://caroliiinegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0