Dagen planerad..

Precis pratat klart med Kela i telefon, blev 1 h i samtalstid!! =P Sjukt så mycket vi ändå träffas men alltid har vi saker att prata om! Underbar vän de där! <3 =D

Imorgon ska vi gå på stan bestämde vi, kände för att göra något. Ingen av oss ville sitta hemma och blega. Så vi drar en sväng på staden, käkar/fikar får vi se något av de iaf. Kolla lite i affärer. En del av plaggen jag visa på förra inlägget finns ju på lindex så kan bli att jag inhandlar de där!

Väntar för övrigt in Gustav som slutar jobbet snart, hemma om en timme ca. Skönt att han kommer hem! Så tråkigt när han jobbar em tycker jag. När bebis kommit blir de väl lättare då har man ändå bebis hos sig! Nu blir de så långtråkigt när han jobbar. Sällskapssjukt, JA!

Vad resten av veckan har att erbjuda vet jag faktiskt inte. Sarah och jag prata om att ha myskväll. Så får prata med henne och se vilken dag hon är sugen på. Onsdag kanske Sarah om du läser här? =)

Skönt att plaerna dagarna, slipper man tänka föda, föda, föda, föda!! Inget illa menat mot folket runt om, men tjatet blir jobbigt! Man tänker nog på de själv, och en del säger att dom längtar hit och dit! De gör vi nog mest tror jag! =P haha. Men de är väl så de är, de tillhör en grej av att vänta barn, förstår ju också att folk runt om är iviriga att veta vad de blir och så med!

Jaja, nu ska jag göra i ordning mig för sängen! Sen när Gustav kommit hem ska jag få en välförtjänt massage som han kalla de! =D Enligt mig själv förtjänar jag de varje dag, mest hela tiden! =P

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: emmelie

jag är jävligt dålig på att svara på dina kommentarer!



Hur mår du? och när är det dags? blir det en kille eller tjej eller blir det en överaskning? :)



kram

2010-10-26 @ 15:59:50
URL: http://youmustnotknowaboutme.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra idag?:)

2010-10-26 @ 16:22:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0