Bortbjudna!

Ikväll är vi bortbjuda till svärföärldarna, ska bli gott med lite mat! =P hehe. Lars är en jäkla kock, gör hur god mat som helst! De gör Lena också, men brukar vara Lars som lagar när vi kommer! =D hehe.

Dagen har vart seg och tråkig. Går fortfarande runt i pyjamas här hemma! Så slappa är vi. Orkar inte göra något direkt heller, en liten deppdag idag också. Skicka till mamma och var förstörd. De kommer ingen bebis!! Jo då, någon gång gör de de svarar hon. Jojo visst men NÄR?!?!

Jaja, ska kolla färdigt travet sen ska vi väl börja göra oss i ordning här hemma. Behöver ju inte se ut som en hunk när man ska bort! Ska väl klippa Gustav innan också, så behöver vi inte tänka på de ett tag framöver! Får ju klippa han jämt känns de som, hans hår växer som ogräs och mitt växer typ inget. Så trött på de korta håret, vill ha långt hår!
Ge mig pengar så kan jag göra hårförlänging! =D

Ne, får ge mig här nu. Hörs senare!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0