BF dagen är kommen!

JA!! Nu är dagen här, men ingen bebis kommit. Förvånande? NEJ!

Ne då, positiva ska vi vara. Men de är något jag vart inställd på att ingen bebis skulle kommit tills idag. Läste att de är 5 % av alla gravida som föder på den beräknade dagen! Vilket är väldigt väldigt lite om man tänker.
Idag när jag vakna så var de konstiga känslor inblanade, för de är ju ändå "dagen" man väntat på liksom även fast man vet att man kan gå över eller få tidigare. Men när jag vakna så kändes de allmänt konstigt. Jaha, nu är dagen här. Vad gör man? =P Lite så kändes de. Dock haft fullt upp, så man har ju inte hunnit tänka så mycket men de finns ju däribak. Kommer den idag? Är de på g kanske? Hm, var de en sammandraning? Av alla dessa tankar så är typ 90 % inbillning tror jag! För man vill så gärna att den ska komma NU NU NU!!

Men som sagt, den kommer när den kommer. Inget man kan påverka. En del hävdar ju de ena och de andra men undra om de verkligen är så? Att man provar en sak och sedan kommer de. Måste vara rena slumpen, varför skulle annars så många av alla gravida gå över tiden? Men man vet ju aldrig! Som ex. trappor, de går jag i varje dag, ibland flera ggr om dagen, inte har de hänt något för de! =P

Jaja, nu återstår de och se när den lill* tänkt kika ut! Om de blir om 1 dag eller 10 återstår att se. Tröttsamt att vänta vill jag lova, men vad ska man göra? Imorgon ska vi iaf åka till skövde och inför skaffa oss SKOR! Jag måste ha vinterkängor och gustav måste ha skor överlag. Stackarn har gått i söndriga skor, jag tjatat och tjatat om nya skor. Han säger nej de behövs inte! Snål? Ibland kanske! =D Ne då, imorgon åker vi och köper nya skor till han iaf. Sedan får vi se om vi hinner handla innan han börjar jobba!

Nu ska jag greja lite här hemma, sedan slänga mig framför soffan och vänta tills gustav kommer hem från jobbet.

/ Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0