Årsfest!

Japp, igår var den härliga årsfesten med fotbollen. Faktiskt den bästa festen på hela året! I år spendera jag den nykter och de var precis lika roligt som full dock fördelen att jag mår bra idag, och kommer ihåg allt jag sagt och gjort! =P haha. Så de finns mycket fördelar med att vara nykter på sådanna fester vill jag påstå!

Förfesten börja hemma hos Kajsa och vi hade de mycket trevligt. Innan vi drog till årsfesten så körde dom något spel, och har man inte druckit innan så fick man då jäklar göra de då iaf! =P haha. Jävlar, de spelet vill jag aldrig vara med på, för de är ett spel där du dricker och sen säger de pang och du är RADAR FULL!! =P Så de spelet håller vi oss undan.
Får väl säga att man blev lite besviken på maten, trodde de skulle vara planka då dom sa köttex mat, de var de inte. 170 kr för potatisgratäng och kassler. Nja, värt vet jag inte om de var för de pengarna men men. Kvällen drog på, var prisutledning och så. Fick två fina koppar av laget, tackar vi så mycket för! Rätt priser delades ut tyckte jag. Två har jag ju vart med och valt själv =P haha. Men de gick till rätt personer helt klart! Hade lotteri, de vann jag på! =P haha. Jag vinner ALDRIG och då menar jag aldrig men igår kom turen. Två marabo chokladkakor. Blir gott nu på kvällen!

Vi åkte hem efter 12 jag och kela. Trötta var vi, och sedan kände vi att de räckte för våran del. En del körde tydligen på till kl 6 i morses fick jag höra från pizza bagarn! =P Då sov jag skönt vill jag lova! Usch, sitter och tänker ibland på när man var ute och drack och körde efterfester, hur fan orka man?! =P Jag börjar bli gammal, så enkelt är de antar jag! Eller varför inte växt ifrån de kanske? Vi kör på de sista. Känns bäst så! =P

Kul kväll, och ingen bebis där borta som alla var så oroliga för! =P haha.

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0