Ännu mera snö...

Fasen vad de snöar, de är ju helt sjukt! Nu öser de verkligen ner plus att de lägger sig också..
De är vitt här i källby av snö, och de kommer nog fortsätta hela natten som de ser ut nu.. Undra hur de ser ut i morgon när man går upp? Massa snö, eller är allt bortsmält?

Var hos bror min förut och skulle hjälpa honom. Men när vi kommer dit så har han ju typ skrivit ett helt cv själv, skit bra också. Så min hjälp behövde han ju inte =P Men han ville väl att jag skulle kolla så de stod bra och på rätt sätt. De är ju ganska viktigt. Han ville skriva dit mer saker, men jag sa att han skulle låta bli för jag har gått en kurs där man skriver cv och så. Ett cv ska vara så tunt skrivet och så lätt som möjligt att läsa. Finns nog många som skriver hur mycket som helst och tror att allt måste stå med. De viktigate endast och aldrig mer än 1 sida med ett cv. Står de för mycket eller är mer än 1 sida, så åker man bort från högen med en gång när man söker jobb! Litet tips så där till alla drär ute! =D

Blev inte så långvariga hos johan, mamma behövde åka hem och sen skulle johan träna i detta väder också! Brr, vad kallt! Han var bra frusen när jag prata med honom efter träning vilket är förståeligt!

Läget är bra här annars, vet inte om jag skrev att jag var på mvc idag, men kan väl skriva de igen då! =P Man är ganska glömsk nu vill jag säga! Hade ökat 1 kg denna gång, helt okej för min del! 13 kg är de ökat i vikt. Inte överdrivet mycket faktiskt, ändå är jag ganska svullen om ben, händer och fötter ska vi inte prata om. Så en del vätska har man samlat på sig! Men 13 kg är ganska bra får jag väl säga, dock är de inte klart men fasen hade inte velat gå upp mer, tror inte mitt knä hade klarat de heller. Känner av en del nu faktiskt och de är ju inte så konstigt man är ju tung ändå! Så hoppas de inte sticker iväg för mycket nu när man går över tiden!

Jaja, nog om de! Denna helg kommer förövrigt att bli hur bra som helst. Imorgon är de myskväll med Kela, Mio och Sarah. Ska käka och kolla idol. Gustav ska vara hemma och vara lite för sig själv, är skönt de också. Man tror kanske inte att killarna är i lika stort behov av ensam tid som oss tjejer men faktiskt. De är vad jag upplevt iaf. Sen lördagen är den roligaste festen på hela året, ÅRSFESTEN!! =D Två år i rad har jag haft grymt kul kan jag säga! I år kommer jag få lika kul åt alla som är fulla och goa! =P Jag har laddat upp med mina alkoholfria öl!! =D Kan bl intressant occh se hur många som reagerar! =P haha. Kameran är ju ett måste på lördag, om minnet tillåter att komma ihåg de!
Söndagen är ju den beräknande dagen, men jag VET att de inte blir någon bebis då! =D men man närmar sig slutet iaf och de känns skönt plus att de är löning dagen efter, de kan ju inte bli bättre! =D haha.

Toppen helg får jag och de hoppas jag ni får också!

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Sara

Stryker min gamla gissning. Tror att du missar festen imorgon och har ngt mysigare för dig :)

2010-10-22 @ 19:09:02
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0