Åh, vill ha!

Igår kom halens katalogen hem, och jag tycker de har mycket fina kläder. Och nu inför julen och nyår kommer de alltid med extra fina klänningar eller toppar. Hittat några saker jag vill ha och vill bara beställa!
Men då kommer beslutsångesten, ska man eller inte?

Man vet ju inte något hur de blir nu efter man fått barn, hur mycket går man ner i början, hur snabbt tappar man? Eller har man ren jävla otur och lägger på sig? Man vet ju faktiskt aldrig. Dock är väl inte oddsen att man ökar med en gång kanske, men att de småökar. De är min största rädsla. Dock inte gått upp för mycket under graviditeten men hade ju en del innan också.

Och när man inte vet hur de blir, vågar man ju inte chansa för vad ska man ta för storlek?? Den man har nu, eller vågar man ta en mindre? Dock har jag ju samma storlek nu som innan jag blev gravid. Har inte köpt ett enda plagg i större storlek! Rena sanningen. Men sen använder jag ju bara leggings och tunikor för de mesta,och tunikor sitter ju inte åt på de sättet ganska töjbara också för den delen. Köpte två stickade tröjor/tunikor i den stoirleken jag hade innan jag blev gravid och de passar alldeles utmärkt nu också! =D hehe.

Tillbaka till frågan, ska man beställa eller ska man vänta? Men väntar man är risken att de är slut, eller att dei nte finns i min storlek sen. Hm, de är en kluring de här tycker jag! =P Jösses, vilka problem man kan ha! haha..

Men de är klart, tycker ju plaggen är väldigt snygga, så varför kan man inte chansa? De är billiga priser, och är de nu så att de är för litet så får man en extra kick att gå bort skiten, och blir de för stort så går de ju alltid att sy in eller sy om lite grann! =P Positivt tänkande kallar jag de!

Klart vi slår tilL! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0