Vilket väder!

Jösses amalia vilket väder de är ute! Visste att de skulle snöa men fasen de är ju storm ute men lite mysigt är de allt! Snö har jag faktiskt längtat efter, nu är de bara 1:a advent som fattas så man kan få upp allt! =D

Natten har vart riktigt dålig, vakna kl 3 av att behöva gå på toa sen efter de var de kört! Har inte sovit många minuter efter de. När Gustav gick till jobbet gick jag på toa igen, efter de var de stenkört men har legat i sängen ändå. Gick upp vid 11. Imorgon blir de sista dagen, de har jag gett mig fan på. Jag behöver min kropp tillbaka och min sömn. Man kanske inte får sömn de första dygnen ändå, men då är vi två stycken som kan hjälpas åt och under den tiden kan man gå en god sömn där de förhoppningsvis inte gör ont i hela kroppen!

Denna dag blir väl den längsta på länge känns de som just nu. Ska ta mig lite frukost här och en dusch. Sen får vi se vad de blir. Ut och åka är ju ingen ide att tänka på, totalt kaos ute säkert och halt. Har ju allorund däck men fasen ändå! Så i natt hoppas jag verkligen inte på födsel om de ska fortsätta så här.

Ne, frukosten kallar hungrig som ett as!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0