Snön faller

De snöar på ganska bra ute. Såg att skottbilen var här förut dock är vägarna fulla med snö igen! Och så här ska de tydligen hålla på.. Men jag klagar inte då jag älskar snö och tycker de är så mysigt! Blåsten kunde försvinna bara så man kan vara ute! =D hehe.

Får lite mer julkänlsor nu också när snön kommer, försvinner väl snart men vi hoppas ju på ny igen! Men längtar så till 1:a advent!! =D Älskar att gå upp julsaker, de finns inget bättre! =) Och sen kommer jultomar och sedan granen, can´t wait!

Dagen har gått väldigt fort måste jag säga. Rasmus kom med på en kopp kaffe efter jobbet. Dock börja de mindre bra, precis när dom kommer hem så har jag vält ner en vas då jag vattnar blommorna och sedan när jag ska gå ut och hämta damsugaren så trampar jag i en glasbit, blödde på rätt bra kan jag säga! Så gusav fick leka doktor här hemma med mig! =P hehe. Han åkte hem sen rasmus iaf och vi bestämde oss för att äta tacos ikväll.. Upp till statiol, jösses amalia vad halt de är ute!! Och en jävla massa snö på bilen =P haha.

Så de får bli vinterdäck i helgen. Har just nu aloround däck på så de är ju lugnt men de känns alltid tryggare med riktiga vinterdäck. Får se hur vädret ser ut i morgon då vi ska till Skövde igen, vill inte åka hangelösa vägen i så fall, då man inte vet hur vägen ser ut där. Känns bättre att åka stora vägen så då tar vi vägen förbi götene och sen till Skövde. Vill inte ta några risker här inte.

Som sagt imorgon iväg till Skövde. Tror ju dom kommer försöka neka mig till att bli igångsatt men jag vägrar! Låter kanske hel dumt och så men jag är så trött och vill ha min bebis hos mig nu. Så imorgon får dom allt göra något åt saken. Min hälsa räknas också in i de här och man ska orka efter förlossningen också! Hoppas på att dom ger mig bra svar, och skickar dom hem mig så kommer jag ju ligga storgråtandes i sängen!! Snälla, ge mig lite tur! Eller att bebis helt enkelt väljer i natt att sätta igång! =P Nae, sånt hopp ska vi ju verklign inte ha.

Får nog ta och avrunda, behöver sova vart vaken mer eller mindre sen 3 i natt och gustav ligger i sängen och väntar! Får passa på innan han somnar! =D

Önska mig lycka till imorgon och håll för jösses tummarna!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0