Skönt väder..

Vädret är ju helt underbart ute, kallt men solen skiner och de är ju perfekt väder! Så de får allt bli en promenad sen. Bra för mig och bra för Lucas att få lite frisk luft också. Är något jag verkligen ska försöka med varje dag, ta en promenad om de inte är fullständig snästorm eller regn då vill säga. Men de är skönt att komma ut lite, få lite luft och andas lite annan luft. Man blir ju så mycket piggare också och känner att man gjort något.

När jag ändå är inne och skriver om promenader så längtar jag verkligen tills man kan börja träna. Har laddat hem zumba på datorn som jag ska köra sen när jag får. 6-8 veckor ska man ju vänta med när man gjort kejsarsnitt och de kan gärna gå lite fortare nu! =D hehe. Just magen, att få den i lite mer fast form så att säga =P haha. Men mycket nöjd och kan inte riktigt förstå hur de är möjligt men har 3 kg kvar av mina graviditets kilon och de är UNDERBART! Gick ändå upp 17 kg till slut och att de bara är 3 kvar är för jävla gött! Men då har jag ju faktiskt rört på mig också och inte bara suttit hemma. Vart ute på stan, handlat, vart ute och gått och så. Sen har jag inte moffat på samma sätt som man gjorde när man var gravid. Hade dock ingen "dille" på något speciellt men man åt ju mer såklart och var sugen på mer saker. De försöker jag låta bli, självklart blir de lite gott emellan åt.

Dock ska jag ju ner mer än mina 3 graviditets kilo, vägde ju lite mer än jag skulle innan, så har ju den biten kvar. Men just att dom har försvunnit så snabbt är skönt! Tror jag hade VÄLDIGT mycket vätska, de såg man på fötter, ben och fingrar med en gång att de liksom försvann efteråt och inte klagar jag för de! =P

Men som sagt längtar till träning så man kan komma i form. Tänker inte börja med bantingsmetoder och sånt grejs. Verkligen inte soppor för de smakar skit! Prova de en gång, fy fan aldrig mer! Så ska föröska på naturliga vägen först, sen funkar inte de kanske man får ta till någon annan hjälp. Men tror att de kommer funka rätt så bra om jag ger mig fan på de bara. Sen var jag ju inte så jäkla tränad innan jag blev gravid då jag hoppa på kryckor i ett halvår innan. Kondisen ska vi ju inte prata om!! =P haha. När de var som värst ute nu, ut med barnvagnen och körde. De var ett pass för sig kan jag säga! =P haha. Men de gillar vi!

Lucas! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0