Pyssel..

Vädret tillåter ju inte så mycket mer än att vara inne och pyssla. Ut på vägarna vågar vi inte ge oss ut på. Eller ja Gustav är i vättlösa och sätter på vinterdäcken idag, äntligen! Så nu kanske man kan känna sig något "säker" i detta väglag. De fortsätter bara, mysigt dock men fasen jobbigt med vägarna att de blir så himla halt..
Och vi som ska ge oss ut både imorgon och på fredag men de blir till att köra väldigt lugnt.

Idag åker julpyntet fram, kan inte hålla mig längre och sen är de fler som satt upp så vad fasen. Helgen är lite fullspäckad så finns inte riktigt tid till att greja med de då. Sen är de ju lilleman som bestämmer här hemma lite, man vet ju inte riktigt när han vaknar och vill vara med =P Så man får passa på medans man kan. Som typ nu när jag precis satte mig här tyckte han de var dags att vakna! =D Lilla goding! <3

Ne, jag får väl avrunda här och gå till min älskling! Får skriva mer sen när han sover igen! =D

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0