Mys

Gjort lite sen jag skrev sist. Blev en sväng in till stan efter Gustav slutat jobbet. Gick på ÖB och hemcompaniet. Fick lite nytt inhandlat. Två nya lyktor till bordet, två andra till ett annat bord och två vägglyktor också samt ljus och en lampa.

Så nu har vi lite nytt här hemma. Bara man får något nytt så lyfter de hemmet tycker jag. Alltid kul att kunna byta ut också, inte ha samma samma jämt. När man gick inne på hemcompaniet,man kan ju köpa hur mycket som helst där inne, totalt livsfarligt till kanonpriser också. Skitfina lyktor för 49 eller 29 kr de är ju så billigt som de kan bli! bara köpa sand eller sten till så har man den klar.

Så blir att kanske önska sig något fint där i julklapp =D hehe. Gustav hitta en sak han ville ha och de passar ju bra till farsdag present eftersom då har våran lill* kommit och då måste han ju få farsdagpresent! =D Var en wiskhyhållare, faktiskt väldigt fin. Så får försöka be mamma köpa den åt mig, så han inte vet om de =P Såvida han inte vart här inne och snokat då men de hoppas jag inte!! =P haha.
Han vet ju dock att han kommer få den ändå, så spelar väl inte så stor roll egentligen!

Väl hemma så laga jag mat och diska. Och sen bestämde jag mig för att baka och de blev kladdkakemuffins. Smidigt och gott! Så fryst in de nu så man har lite när folk kommer sen. Slipper man tänka på de då! Skicka med till Gustavs jobb imorgon också, får ju vara snäll ibland =D hehe. Blir nog uppskattat, brukar de iaf vara! =)

Nu ska jag invänta desperata, under tiden ska jag fixa mina naglar, kul när man äntligen fått ut långa! Så nu tar jag hand om dom mycket noga! =) hehe. Aldrig haft långa naglar förut så nu jäklar ska jag försöka hålla de =P

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: sarah

Hehe jaa väldigt realistisk önskelista ;)



Hur mår du!? känns det som h*n kommer snart!? :D

2010-11-02 @ 20:40:13
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
Postat av: sarah

Men jag som trodde du ville ha h*n där inne i några månader till ;) hehe ne men skönt att du mår bra i alla fall även fast det är jobbigt!!! H*n ploppar nog ut när du minst anar det ;P kraaaaaam =)

2010-11-03 @ 00:19:45
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0