Minnet var de ja!

Minnet är icke på topp kan jag säga. Jag har ingen koll på saker och ting alls! Dement i förtid?!
Ne då, men jösses man glömmer av saker både hit och dit. Dubbelbokar sig på saker, och vet inte vad man ska göra när! Får nog inför skaffa mig en almenacka och skriva upp saker i.

Idag vart de första dagen jag var själv hemma med Lucas, har gått hur bra som helst. Ska inte sticka under stolen med att man vart nervös för de. Man är ju van vid att ha Gustav hemma och så men de har gått jättebra. Lucas var lite bökig innan sängdags igår men Gustav fick han till att sova så gott! =D

Sen har denna dagen sprunigt iväg. Gick upp vid halv 10, 10. Så man ska ju inte klaga. Dock sover man väl inte sådär jättebra vill jag inte påstå men de är ju ingen uppstigning vid halv 7 och de är skönt, peppar peppar! Kela och Mio kom hit på förmiddagen och fika och prata. Skönt att ha lite att göra så man inte bara är själv här hemma. Gustav kom hem vi 3, tog oss lite att äta sen åkte vi till mamma och johan och lämna databord.

Var hemma vid 8 tiden på kvällen så som sagt dagen har gått fort. Imorgon har jag inget inlpanerat än så länge. Kan ju alltid dyka upp något under dagen. Ska dock kolla med Kela om jag kan komma bort och föra över kort som vi tog med deras kamera på Lucas. Ska ju ge bort ett kort på honom i julklapp till släktingar så ska se vilket kort som blev bäst. Sen ska väl Gustav greja lite med de bästa kortet i datan så får vi se hur de blir! =D

Ni märker ju att man inte riktigt hinner med att skriva här och sen glömmer jag av de också! =P Kommer på de när man kikar andra bloggar att man faktiskt har en själv också! =P haha.

Ne, får avrunda här. Lucas ska nattas och jag ska själv sova!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0