Kväll

Kvällen är redan här, skönt! Dagen har gått på fort vilket är skönt de också.. Yttligare en dag man väntat och väntat! =P

Var i stan sen jag skrev sist, blev dock inga affärer. Hade verkligen ingen ork eller lust när jag väl var inne plus att de blev lite stressigt och vi var tvunga till att äta, blev donken! =P Hem igen och iväg igen. Till bror, trodde vi skulle greja eller något där vet inte riktigt varför jag hängde med men vi kom dit dom åt tacos tjöta lite sen åkte vi igen! Värt? Nej! Men va fasen, tiden gick iaf.

Sjukt att de redan är mörkt vid 5 tiden. Känns som om kvällarna blir så jäkla långa men de är ju mysigt på sitt sätt. Ska se om jag inte kan övertala min gubbe att åka in till stan imorn, fördriva tid plus att jag såg att jag behöver lite nya blockljus varstans. Tänder ju ljusen ganska ofta nu.

Mellan tvätten här nu på kvällen så la jag mig i sängen och kolla lite på tv då gustav hade tv:n här ute. Ligger skönt och känner mer eller mindre hur bebis bökar och känner av lite så där. Har gjort de hela dagen, känt mer tryck än vanligt neråt, mensvärk aktigt ja ni vet känt de där man inte gör annars. Iaf, ligger där och får världens sammandraning/värk, och blev så jäkla glad fast de gjorde jäkla ont!! Och tänkte JAAAA, nu är de igång nu kommer vi få bebis. Ligger kvar en stund efter jag fått denna sammandragning/värk och sen händer de inte ett skvatt till! Jaha, blev så jäkla besviken så de fanns inte! Vet egentligen inte varför jag blev så glad när man vet att de kan hålla på så och de har de ju gjort på mig men senaste 2 veckorna har jag inte alls känt så här så de kanske berodde mycket på de men ändå! Fasen, kunde väl fortsätt där då! =P
La mig i sängen senare igen efter tvätten och vi hade käkat lite kvällsmat, kände hur bebis höll på och kände lite så där, går inte förklara men ingen sammandragning eller värk! Jäkla skit! =P

Men men, vi får se när den tänkt kika ut om inte annat får man väl bli igång satt och känna jaha, så här kul var de att föda, typ! Sak samma, huvudsaken är ju att bebis mår bra och att man får sin bebis i famnen iaf!

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova, så trött!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0