Jösses, vilket väder!

Ja, nu är de riktig vinter ute kan man säga. Jösses, vad de snöar och blåser som skam ute! Inget väder man vill vara ute i, framför allt inte köra bil i! Vi har inte gett oss ut på vägarna då vi inte har fått på vinterdäcken, dock har vi alorunddäck men gillar inte de alls!

Idag var bvc här och gjorde hembesök. Fick ju en massa papper och info men de läser jag senare. Kan inte ta allt på en gång, man har tillräckligt i huvudet ändå. Han vägdes och han hade ökat bra i vikt vårat lilla matvrak! =P haha. men så länge han mår bra och är nöjd så bryr jag inte mig inte hur mycket han ökar i vikt så länge han ökar bara. De är huvudsaken!

Sen har vi inte gjort så mycket mer idag. Lagat mat har jag gjort, kändes som de var evigheter sen! =P Blivit lite bekväm av sig de sista, men de blir nog lätt så. Sen har jag hållt på med tvätten. Var inte så mycket men Lucas kläder tvättar jag för sig och våra för sig så de blir några maskiner ändå men inte fulla. Väntar nu på att de ska bli torrt sen jag mysa ner mig i soffan. Mår inget vidare, känns som man är på väg på att bli sjuk! Gillas inte!!

Är inte farligt avundsjuk på Gustav heller, ne då inte alls! Han fick hem sin nya telefon idag, Iphone4. Vill också ha! Och jag är verkligen i behov av en ny telefon också. Min ger upp vilken sekund som helst, peppar peppar! Men men, vem vet kanske kommer en snäll liten tomte! =D hehe. Ne då!

Får avrunda här, behöver greja lite här hemma!

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: marika

alltid lika roligt med all information som man ska mata in i skallen:P vad vägde eran lilla goding då?

2010-11-24 @ 09:09:37
Postat av: Carro

Nja, roligt vet i fan! =P haha. han vägde 4630! =P Så han har ökat på bra i vikt, men de gör inget lika söt och underbar för de! <3 hehe

2010-11-24 @ 11:50:44
URL: http://caroliiinegustavsson.blogg.se/
Postat av: marika

det är bra att dom äter och mår bra och att dom är nöjda det är viktigast:) mellan kl 13-17 är det på söndag

2010-11-25 @ 08:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0