Jäklar!

Jösses, fått en del gjort idag vilket är skönt också för de var ett måste! Som jag skrev förut så var jag ju tvungen att frosta av frysen, har inte gjort de sen vi flytta in! Tänkte att de tar nog inte så lång tid men de gjorde de! =P Eller ja, tills jag satte mig med hårfönen då jävlar hände de grejer. Var mamma som gav mig tipset!
Nu är de äntligen gjort så nu behöver man inte tänka på de på ett bra tag iaf!

Storstädat här hemma också. Lika bra att göra allt på en gång än att hålla på och små greja, blir ju fasen aldrig klar då! Gustav tog och städa duschen när han kom hem också, de var behövligt. Hatar jävla kabindusch, iaf våran! Samlar så mycket skit runt om, fattar inte hur!? Men de gör de, och de ser ju så jävla äckligt ut. Kanske bara är jag som tänker på de men nu är de gjort iaf!

Nu är de diskmaskinen och tvättmaskinen som är kvar här hemma. Tvättmaskinen kan vi nog åka till tippen med egentligen men Gustav tänker ju pengamässigt och de är ju bra! =) Diskmaskinen kan vi ju hoppas att den går att laga iaf, köper ju inte en ny och sätter in här. Då får de allt vara men de är ju bra skönt att ha de! =D

Blir inte så mycket mer ikväll, ska invänta programmen på tv. Dock är ju inte Kungarna av Tylösand idag, jäkla skit! =P Sjukt underhållande bra program! =D hehe. Men jag får nöja med mig paradise hotel, arga snickaren och grey´s idag! Tror de räcker så! =D

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Veronica

tack det var en bra dag allt:) ja jag längtar verkligen hem nu, ska bli så himla kul o träffa dej igen, och den lille. miss you<3

2010-11-03 @ 21:42:42
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: Emelie & Melker

Ska kika med Jesper vad vi ska göra av vår tvättmaskin när vi gör om, behåller vi den inte kan ni köpa den för en billig peng :) Urfin ny som vi fick med i köpet av huset :)

Men jag vill gärna bygga tvättstuga i källaren (svindyrt dock) så får väl tjata om det först ;)

2010-11-04 @ 15:06:48
URL: http://krakelspektakelgossen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0