Ingen förändring..

Färga håret, trodde de skulle bli en ganska stor förändring men icke då! Kanske syns med i dagsljus, stod under lampan och såg att de skifta lite snyggt så vi får väl se. Men hade förväntat mig lite mer. Köpte ju röd färg för att utmärka de lite mer, men de syns knappt att jag färgat i vissa ljusen. Jaja! Fick något att göra iaf och håret luktar gott! =D

Kollar just på American Pie 2, fullkomligt älskar American Pie filmerna, hur bra som helst! =P 2:an är ju bland de bästa också. Eller egentligen så är alla riktigt jäkla bra, utom den sista filmen dom gjorde. Den var inte alls rolig som de andra! Jaja..

Ska komma i säng i skaplig tid. Ska iväg till mvc imorgon, känns inget motiverande alls kan jag lova.. Vill bara få ut min krabat nu! Men icke då.. Känns som en evighet som aldrig kommer ta slut typ! Och åka till mvc för att boka möte till förlossningen känns verkligen inte motiverande alls!! Jag vill inte bli igångsatt, kommer ju förstöra allt som har med förlossning att göra.. Snälla, söta rara bebis! =P

Men men vad ska man göra.. Vad de blir mer på dagen vet jag faktiskt inte! Gustav ska med till mvc och sen tillbaka till jobbet. Kvällen blir de idol och mat som vanligt på fredagar men de gillar jag! =D Idol är bra, och god mat och sällskap är aldrig fel! =D Lördagen ska vi träffa Kela, Björn och Mio på kvällen. Inte träffat Kela på hela veckan då hon börja jobba denna veckan, kul att de funkar bra för henne! =D Söndagen kommer jag väl ligga och grina sönder!

Så ser min helg ut just nu iaf och tror inte de kommer bli några ändringar, TYVÄRR!!!

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara säga Tack, tack för du finns där.. Visst att vi inte ses så ofta men det är skönt att veta var man har varandra även fast man inte pratar varje dag. Dig vet jag att jag kan lita på, det känns som man inte lita på många nu för tiden.. Och du är en av dom jag litar på och jag vill att du ska veta att jag finns här också, det är bara och slå en signal så kommer jag. Det vet du!! <3

2010-11-04 @ 22:53:50
Postat av: Sara

Förstår att det är jobbigt för dig! Kan bara föreställa mig.. men du missar väl inte själva förlossningsarbetet om du blir igångsatt? Hjälper väl "bara" igång värkarna. Själva förlossningen blir väl som vanligt om det inte blir snitt lr hur fungerar det? Hoppas den lille vill komma ut snart, kämpa på snart ligger h*n i er famn!

2010-11-05 @ 17:42:39
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0