Glömmer..

Tiden rusar iväg så hinner inte riktigt med att skriva här! =P Men ska göra mitt bästa..

Natten som vart har vart väldigt bra, peppar peppar på att de fortsätter! Han somna efter 12 när han hade ätit, sen sov han till kl 6 på morgonen. Åt lite mat och somna sen igen till halv 10. INGET att klaga på!! Dock kan inte jag riktigt slappna av och sova ordenkligt, ligger väl och spänner mig och "väntar" på att han ska vakna! =P Varför kan man ju undra, men de är säkert normalt i början.

Igår kom min kusin och martin hit och träffa lille lucas! =D Sen så gick vi alla vidare bort till Kela, Björn och Mio. Dom ville se hur dom bodde. Sen vidaret till min farbror. Där blev vi bjudna på mat, gulshsoppa satan vad god den var! Sen var vi där på kvällen! Gick hem efter 10 någon gång. Skönt att ta en promenad hem.

Idag har vi vart hos Gustav farmor, blev bjudna på mat där! Blir bjudna överallt känns de som men de tackar man inte nej till! =P hehe. Efter vi vart där for vi en sväng till Gustavs föräldrar, får passa på när man ändå är ute och flänger! Fick jättefina body´s av Lena och Lars. Lena hade fyndat! =D Kanske ska hänga med henne ut och shoppa hon fyndar ju alltid =D

Väl hemma, Lucas böka lite men sen somna han. Han blir lite övertrött så han får lite svårt att somna men de är ju så. Inget som inte är hanterbart liksom! Är ju trots allt lite mer än 1 vecka. Helt nytt för honom också. Lära sig ta hand om sin lilla kropp. Äta, bajsa, kissa och hela den biten. Jösses, de är nog mer omställning för dom än vad de är för oss i livet!

Ska väl försöka hoppa i säng här också. Man är lite dum på kvällarna, man sitter och väntar tills han ska äta sista målet inför natten. Kan inte fatta varför man inte lägger sig när han gör de. De tjänar man ju så mycket på. Samma på dagarna, måste få in att man sover när han sover. Man är ju trött på ett helt annat sätt nu. Så fasen, måste lära mig!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0