Full rulle!

Har inte riktigt hunnit med att skriva här då de vart fullt upp hela dagarna vilket har vart skönt! =D Igår var vi iväg till Skövde med Nattis  & Martin, mycket mysigt och trevligt! Fick inhandlat 3 julklappar faktiskt. Skönt att ha börjat lite. Sen vet vi ju vad vi ska köpa till alla, vi ska ta kort på Lucas och ge bort! Mycket bra julklapp tycker jag. Sen beställde jag lite mer julklappar idag på internet så alla julklappar är klara nu kom jag på! =P haha. Ska beställa korten bara men sen är de klart. Ja, ramar ska ju inhandlas också.

 

Idag ska vi till Kela, Björn och Mio. Björn fyller år idag, grattis! =D Hade planerat att tvätta men känner inte för de. Ska gå ner och kolla om de finns någon annan tid. Behöver tvätta för de är en hel del då lilleman spyr en del emellan åt =P Sen har han lyckats kissa ner sig två ggr också?? =P Låter som vi aldrig byter blöja men de gör vi. Byter fasen hela tiden, blöjan har väl hamnat snett antar jag! =P Stackare

 

Ska väl försöka boka in lite träffar denna veckan som kommer. Så folk kan få se våran Lucas! Har tagit lite avstånd från de då de vart lite bökigt första veckan. Kände att vi behövde komma in i de lite innan alla besök. Ska väl kolla runt om de är någon som vill komma! =D hehe.

 

Mammas älskling! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0