Färdiga..

Äntligen färdiga här hemma efter att ha grejat hela dagen!

Nu har vi en fungerande diskmaskin igen, YES! Dock trodde vi ju att de skulle vara något större fel på den eftersom den inte funka alls. De visa sig att vid kranen sitter de en grej man kan vrida på som tydligen får vatten att komma till diskmaskinen, den har tydligen stått fel hur vet vi inte!? Antagligen så har vi väl vridit på den när vi städat och sen inte tänkt på de, haha! Så jäkla dumma man kan vara och missa de totalt. Nu funkar den iaf och hoppas dock att de var de felet och inget annat.. =P Peppar peppar! Tvättmaskinen kvar men den åker nog ut så får vi införskaffa oss en annan istället..

När vi höll på där med diskmaskinen så var vi tvunga och dra ut spisen, och de behövdes ju. Så vi har skurat som attans bakom där så de är rent och fint. Luktar goare också kan jag tänka mig =P haha. Spisen har jag suttit och skrubbat som bara den, den har aldrig vart så rent och fin! Ser nästan ut som ny! =D

Sen möblera vi om när vi höll på också, flytta om lite saker i köket för att få lite förändring. Småsaker kan verkligen göra massor! Flytta om kökbordet, förstår inte varför vi inte gjort de tidigare heller. Köket känns mycket större? =P De är nog när man väl sätter igång och grejar man ser alla de där små sakerna och så blir de hur bra som helst när man väl gjort om de, kanon bra tycker jag!

Har ätit mat här hemma, kändes jävla bra kan jag säga och ställa in i diskmaskinen och inte behöva tänka på att ställa sig och diska! Tagit mig mig en dusch och väntar nu på att Gustav ska bli klar. Sen far vi till götene och spelar bingolotto ihop om att vinna lite! =D

Imorgon åker vi till Kss och får se vad dom säger där... Hm? Skriver imorgon när jag kommit hem DIREKT annars tror ni säkert att man ligger där och ska föda! Sry alla ni, men de är jobbigt när man hör varje VARJE dag flera ggr att ska du inte föda snart, är ni inne och föder nu? Ni märker när jag är inne och föder, om inte annat så syns de säkert på fb där säkert mamma eller någon annan kommer säga att vi är inne! Ser ni inget där så är vi antagligen och gör något annat bara eller orkar helt enkelt inte med att sitta vid datorn! Så fick jag de sagt också! =P


/ Caroline

Kommentarer
Postat av: sarah

du får ta det lite lugnt nu tycker jag, man har en anledning till att inte göra sådana grejer när man har kula på magen :P

2010-11-08 @ 01:34:27
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0