FAN!

Ja, nu är de skit allting! Vart inne på mvc och gjort vanlig kontroll. Hon blev paff att vi kom, de är inte jag! Vet att de kommer sluta med att bli igång satt, dock får jag vänta yttligare en jävla vecka till!!

Allt såg bra ut, hade ökat 2 kg i vikt jävla piss skit! Annars såg de bra ut, bebis mådde bra! Är ju de som räknas men fasen nu är jag så sur och samtidigt sitter jag och storlipar! Nu vill jag ha ut min bebis, NU NU NU NU NU!!!
Maja-stina ska ringa och boka tid, dock kunde dom inte svara förens efter elva så vi åkte hem och sen ringde hon. Ska vara där 14.20 på måndag. Känns så surt så de finns inte!

Först ska jag in då på måndag, göra ctg kurva, ul och allt de där för att se så allt står rätt till. Gör de de så får man åka hem igen och VÄNTA IGEN! Yttligare två dagar, sen ska man dit på onsdag igen, och ser de bra ut då också så får man åka hem, IGEN!! Och sen vet jag inte. Men jag trodde ju att när man åkte in på den första kontrollen på kss så kolla odm och sen fick man en tid och då blev man igång satt icke då! Dom drar på de så länge dom kan, för allt ska ske naturligt!! Tänk in på mig som ska föda ut krabaten eller så. Kommer ju inte vara en bebis, kommer vara en 5 månaders bebis typ =P Ne, nu är jag jättedum jag vet. Men mitt humör är de kassaste just nu!

Ne, positiv är jag inte idag och kommer inte vara de förens jag har min bebis i famnen heller! Satans skit, de här är de värsta jag vart med om. Att man ska behöva vänta i så många dagar, tro sen att de blir inte många dagar mer, och sen få veta att de kan bli en hel vecka till!!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

De är tillåtet att va arg o ledsen när man blir tvungen att gå över så många dagar!

Jag vet att inget hjälper att säga men om 2 veckor så har du garanerat din lill* i famnen =)

Styrkekram till dig, du kommer stå ut dessa dagar me även om de tryter nått ENORMT både psykiskt o fysiskt!

2010-11-05 @ 14:42:55
URL: http://www.cassis24.blogspot.com
Postat av: Annelie

Håller tummarna att den kikat utan innan måndag:) kram på dig o magen:)

2010-11-05 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0