???

Jäkla rubriker jämt. Blir rokig, har aldrig någon rubrik att skriva =P

Precis duschat och gjort mig i ordning. Väntar in Gustav från jobbet. Ska in till stan och slänga skiten som stod på balkongen innan de fryser till ute! Har stått där ett tag nu men jag fick ett ryck och städa i ordning där ute!

Ska försöka övertala min gubbe att gå in på hemcompaniet i stan, se om kan hitta något fint att ha där ute, ser ju så tomt ut nu när allt är borta! Sen behöver jag två nya krukor till sovrummet också. Ja, sen finns de en massa annat jag skulle vilja byta ut här hemma men får fjäska rejält så kanske han går med på lite saker! =P haha.

Jag är en liiiiten shoppaholic, men bara liten och bara ibland! =P Har faktiskt inte inhandlat något direkt till hemmet eller till mig själv på väldigt länge! Kläder ska vi inte prata om, inte för att de är någon ide att köpa nu! De längtar jag nog mest till, tappa kilon och sen köpa NYA kläder! Kanske vinna på lotto eller något annat skoj så kan man shoppa loss sen! =D

Vi får se hur de blir i stan, något ska jag väl lyckas övertala honom med iaf! =P

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :P

2010-11-01 @ 14:51:58
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-11-01 @ 14:55:28
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0