BF+9

Ja, då går vi in på 9:e dagen, SJUKT!! När ska detta få sitt slut eller? =P

Natten har inte vart rolig alls, var nog mycket för den där jäkla sammandragningen/värken jag fick igår. Låg ihopp om att den skulle vilja komma ut men icke då! Så de är inte många timmar jag sovit i natt. Sen när jag väl somnat så vaknar jag av att behöva byta sida, eller att man har kramp.

Kl 6 när Gustav gick upp var jag nära på att gå upp också. Kunde verklign inte sova, men jag kämpa på och sen tillslut så somna jag någon timme, vakna igen, somna igen! Så har jag legat till halv 11 sen gav jag upp!
Vägrar gå upp för tidigt då dagarna blir så långa och de är onödigt när man bara går och väntar! =P

Ska väl ta mig lite frukost nu, sen får vi se vad de blir av denna dagen! Vet inte vad vi ska göra när Gustav kommer hem heller. Han vill nog sova en stund, och de ska han väl få göra så klart! =D Sen får de bli något annars blir jag knäpp..

Ne, frukosten kallar, är hungirg!!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0