BF+8

Jösses, tiden går nog lite fortare än vad jag tror!

Ja, den gör nog de, och inte klagar jag för de bara skönt att tiden rullar på. Ju snabbare har man bebis i famnen! =D Max en vecka till sen ska jag väl ha min lill* krabat i famnen. Gått här hemma och tänkt i helgen, tänkt vad sjukt de egentligen är. Vilken dag som helst ska jag bli mamma!! Klart man funderat innan men ju närmare de kommer en, ju större blir de! Förut har man liksom, yes jag ska bli mamma vilken grej! Men nu börjar man förstå vilken GREJ de egentligen är! Sjukt, vilket annorlunda liv, vilket underbart liv man kommer att få med sina jobbiga stunder är klart!

Känslan börjar bli obeskrivlig måste jag säga. Man går här hemma på nålar varje dag, är de en värk jag kände där? Eller var de inbillning? Hm, kommer de idag, natt imorgon om en vecka, NU?? Asså, jösses vad man tänker, hjärnan går verkligen på högvarv! Denna veckan har jag inte så mycket inplanerat vilket känns lite små jobbigt =P haha. Vill hålla mig så sysselsatt som möjligt, så tänker man inte på de.

Jaja, skriver nog detta varje dag men vad fasen de är ju de enda jag har i skallen typ! =P Ni som är gravida eller vart förstår vad man menar! Längtan är enorm.

Denna dag ska spenderas med tvätt, för jäkla tråkigt men de är ju som sagt ett måste! Dock ska gustav ha hand om de lite själv då jag ska till bror en sväng i götene med mamma. Men de går nog bra, så svårt är de inte. Ska sortera upp tvätten åt han, skriva hur han ska göra så går de nog bra om jag inte är hemma innan dess! =D hehe.

NU ska jag ta mig lite frukost och sedan en dusch så man piggnar till lite. Sen invänta Gustav från jobbet!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0