BF+11

Då går vi in på 11:e dagen!! Envisaste bebis som finns ligger i min mage kan man ju lugnt säga =P

Imorgon ska vi in till mvc och kika läget med krabaten och boka tid till förlossningen! Då har man lite annat att fokusera på iaf och ihopp om att de kommer igång innan! Men de återstår att se.

Dagen har gått väldigt fort faktiskt. Sov sådär länge idag, trött var jag när jag gick upp men hade så ont i kroppen så hade inte så mycket mer val än att gå upp =P Satte mig och kolla på tv och åt frukost. Den vanliga morgonrutinen just nu för min del. Tog mig en dusch, prata med Kela också.
Sen sluta Gustav jobbet och då åkte vi och tvätta bilen, så hade vi de gjort med. Jäklar vad vi får saker gjort, mycket bra! =P hehe. Så de kanske är fördelen med att gå över tiden för då gör man saker för att fördriva tiden och framför allt sånt som inte görs vanliga fall =P

Svärföräldrarna råka ju ut för en riktigt tråkig grej, fick mögel i sovrummet så dom har fått riva ut och och så. Nu hålelr dom på och gör om, kommer bli skit fint! Lena har slipat och målat deras sänggavel, den blev skitfin. Är i trä och sen har dom lagt på vit glasyrfärg, snyggt! Snyggt golv och snygga tapeter har dom köpt också!

Åkte till Ica och skulle handla in de där som alltid tar slut, mjölk och bröd typ. Träffa då på Susanne som jobba på fritidsgår´n här i källby när jag var yngre, gjorde de fortfarande också. Svinkul att träffa henne, de var ett tag sen man gjorde de! :) Sen var vi lata och köpte med mat hem, känns som vi gör de varje dag =P haha..
Väl hemma, nu sitter jag med färg i håret, fick ett ryck på ica! Så tråkigt när de bara är mörkt, kul om de går i lite rött och så. Så nu sitter jag med nästan endast röd färg, dock var ju jag så mörk innan så tror inte de tar över allt för mycket. Vi får se, ska bli kul och se resultatet och se lite förändring. Gör mig lite snygg inför förlossningen =P HAHA! Gustav sätter upp en lampa vid jackorna, är ju så mörkt där så de kan behövas lite belysning där! Något vi inte tänkt på förut men nu så! =D

Färgen ska sköjlas ur här, hörs sen!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0