BF+10

Dagarna plockar jäklar i mig på här nu, 10 dagar redan! Men den här veckan har faktiskt gått bra, klart man tänker på de hela tiden men de har gått bättre och känns bättre med. Bebis kommer när den kommer, kan ju inte ligga kvar där inne hur länge som helst =P hehe.

Sov länge idag, typ till halv 1 =P haha. Dock vaknat några ggr emellan men orka verkligen inte gå upp. Sovit lite kasst de sista nätterna så kände att jag behövde sömn! Tagit mit lite frukost precis, hungrig som satan när jag går upp. Blir att springa upp på toan och sen göra frukost med en gång =P haha. Jag är lite envis av mig, för jag orkar verklign springa upp på toan tusen ggr per natt så jag ligger och håller mig tills de är på bristningsgränsen. Inte alltid men ofta =P Inte så bra kanske men jag kommer verkligen inte upp =P haha.

Denna dagen får försökas spenderas med att städa, ser ut som krig här hemma (tycker jag)! Och sen kan de vara skönt att ha de gjort inför helgen också. Ska ge mig på att frosta av frysen med, de har inte jag gjort sen vi flytta in och de är över 2 års sen =P haha. Kanske är på tiden att man gör de. För när gustav skulle till jobbet i morses så såg han att frysen hade stått öppen och då kolla jag lite, de beror ju på att jag behöver frosta av den =P hehe. Så måste göra detta idag!

Ne, ska kika lite tv innan jag sättet igång här hemma!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0