Trött

De är man ju då alltid, trött! Våran kille har nog kommit in i fel dygnrymt tror jag. Inatt somna han väl runt halv 2 eller senare. Gustav tog honom sen så jag fick sova. Han är underbar man sambo!
Kör i skift kan man väl säga, jag har honom morgonen, dagarna och kvällen tills Gustav kommer hem så tar han honom OM han inte somnat vilket har hänt 1 gång kanske! =P haha. Men de funkar bra faktiskt. Gustav får vara uppe längre, men han sover längre på dagarna vilket inte gör mig något. Han måste ju också få sin sömn.

Igår körde vi igång med dessa droppar, nu väntar jag på att de ska ge någon effekt. Tar ju några dagar kan jag tänka mig men de dagarna får gärna gå fort. Öka maten igår också, kan också vart en sak i allt detta. Han äter upp allt och blir riktigt mätt utan skrik. Förut så skrek efter varje måltid men blev tyst efter ett par minuter men gnällde ändå. Feg som jag är så har jag inte vågat öka riktigt då jag vart rädd för att han ska få ont i magen, låter helt dumt kanske men nu har vi gjort de och de verkar mycket bättre!

Killarna ligger och sover så jag har passat på att göra köttfärs, greja omkring här hemma. De där som man får göra vajre dag, tömma blöjpåsen, rensa kattlåderna, plocka lite varstans och så. Nu njuter jag av lite ensam tid och en kaffe samt bloggen. Ska ta mig en dusch snart också. Skulle vilja bo i duschen just nu då den där jävla mensen är helt hopplös! Knappt man vågar hosta för då känns de som hela värnen rinner ur sen! Sry om ni är känsla så men så är de! 20 januari ska jag in till mvc på efterkontroll och då ska jag fixa preventil medel, vet dock inte vad än? Så vi får se vad de blir. Inte p-piller helst då jag är glömsk.

Resten av dagen består av att greja och tvätta. Känns väl sådär kul att göra de själv men de får gå. Jag är ju som sagt bra envis! Men de blir synd om Lucas om han sover, flytta han hela tiden då han måste följa med ner hela tiden. Stackare, får han sovandes i vagnen sen underlättar ju en del. Sen blir de inte så mycket mer. Ska ge mig ut på en promenad också, måste röra på mig. Ska med Gustav till jobbet och gå i butiken och se om dom har något att erbjuda! Sen en tripp upp till statiol, måste köpa kaffe. Och sen ska jag vila, om lilleman tillåter detta! =D

Trevlig dag på er!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0