Slapp dag

De är vad de har vart och de har vart skönt också måste jag säga! Inget på schemat, inga måsten! Väldigt skönt faktiskt.. Lucas och jag har myst hela dagen, han har sovit och jag har bara vart. Tagit mig en dusch, och väntat in mamma. Lucas sov när mamma kom så fick vänta med promenaden upp till statiol men han vakna och sen drog vi iväg och köpte bingolotter.

Sen har mamma, magnus och johan vart här. Käkat tacos, och spelat bingo. Inga vinster dock men trevligt hade vi iaf! Sen har vi tagit de lugnt, Lucas har vart lite grinig på kvällen som alltid men inget som är jobbigt så sett. Han är trött och har de lite kämpigt med att sova, KAN ju faktiskt missa något =P

Han har blivit mer med på alla saker, gärna sitta och kika. Tvn är ju jättekul att titta på!=P haha. Så underbar så de finns inte! <3

Imorgon är de nyår och de firar vi hos Kela och Björn med flera! Kommer bli jätte trevligt och kul! God mat, god dryck och trevligt sällskap de gillar vi! Sen blir de lite raketsmällning på 12 slaget. De blir helt enkelt en simpel kväll, och de är inte fy skam de heller!

Grejar lite inför morgon dagen, packar Lucas väska, tagit fram kläder till oss och sådär. Orkar inte göra allt imorgon, vet hur de är när man tänkt göra sig i ordning med hår och allt, så går de inte vägen eller sminkningen så de är bäst att ha god tid på sig och inte stressa. Mitt tålamod till sånt är ju inte de bästa heller!! =P Sen vill jag ha en lugn förmiddag med förhoppningsvis lite sovmorgon också! =D

Får väl avrunda här, Lucas sover i vagnen och Gustav i fåtöljen. Kankse är dags att förflytta oss till sängen! Gott nytt år till er alla och ha en super trevlig nyår! Hoppas erat år har vart lika bra som mitt, bästa året i mitt liv! Självklart de året jag träffa Gustav också! <3 Men annars toppar detta allt!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0