Självklart...

Jaha, där rök min julgransbelysning också! Blev ett jäkla disco här i storarummet och sen la den av!! Har ju fler på vinden men fasen de blev ju inte bra när jag prova men de får väl vara så. Tänker INTE köpa en ny nu iaf! Så de får se ut dom de gör då! =P

Gustav håller på och matar Lucas, hoppasp på att han somnar efter de. Stackarn är jättetrött! Tror han har ärvt sin envishet av sin mor, men å andra sidan jag är väl inte envis?! =P Dagens lögn kan vi kalla de då!

Inväntar bror så jag kan ge mig upp på vinden och hämta den andra belysningen. Han har mina nycklar och där i är självklart nyckeln till vinden. Lika bra att göra de nu när man ändå är vaken. Ska greja ordning på bordet med inför imorgon så kan man ta en låååång sovmorgon och sen göra sig i ordning, greja lite och sen gå på fotboll. Slipper man allt imorgon!

Lucas har vart helt underbar på nätterna nu även morgonen! Somnar väl vid 1 på natten lite sent men ändå. Sen sover han till 8-9 på morgon utan att äta på natten och sen äter han och sen somnar igen till typ 12. Så man ska verkligen inte klaga på att man inte får sova på nätterna eller länge på morgonen så jag njuter! Lite jobbigt på kvällarna då men fasen de får man ju ta när han sover så bra natten och morgonen! =D

Ne, nu ska de bytas bajsblöja sen ska vi natta våran älskling! <3

Godnatt på er!

Mina älsklingar! Grattis på födelsedagen också älskling!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0