Sexparty..

Jösses säger jag bara, så kul jag hade har jag inte haft på MÅNGA månader kan jag säga!

Vi åkte till Sofie så vi var där vid 6 typ. Satt och tjöta i början och sen drog de igång. Vilka saker de finns och till vilket syfe =P haha! Vi skratta så jag hade träningsvärk i magen kan jag säga. En del grejer är ju fasen helt sjuka egentligen men de är ju riktigt kul. Kolla på, höra historier, erfarenheter! =P Sånt kommer ju alltid upp, framför allt då om de är alkohol inblandat! =P. Kvällen rulla på, fick god pastasallad och en sådan go dressing, mango/mandareia, den ska inhandlas!! De börja närma sig utgång och jag hade inte bestämt mig om jag skulle med eller inte. Luta mest åt inte, men sen hängde jag på ändå. Fasen, ut och dansa hur kul som helst! De körde vi på.

Som jag dansa och sjöng! Man har ju inte vart rörlig de sista direkt =P Så de var så kul, kändes i fötterna också! Träffa härliga folk och hade en supertrevlig kväll med goa tjejer! Behövde den kvällen kan jag säga. Samla nya krafter, träffa fol och bara få vara lite. De behöver alla föräldrar! Kan slänga in de samtidigt då att är de någon som tycker något, säg de till mig! De har ju en förmåga att snackas bakom ryggen och de kommer alltid fram! Finns folk som redan slängt kommentarer. Så snälla, säg de bara. Svårare än så är de faktiskt inte!

Jaja, söndagen var man lite trött men jag var uppe vid 10 så Lucas skulle äta, kom ändå hem kl 3. Så inte strunta jag i att gå upp för de. Hade gått jättebra bra med Lucas den kvällen/natten. Han har en period då han blir lite skrikig på kvällarna, inte alltid men oftast men inget den kvällen, skönt! Men han har ju världens bästa pappa också så de är klart att de gick bra! <3

Var iväg på adventsfika hos Gustavs farmor också. Blev inte där så jättelänge, Gustav behövde komma hem och sova då han jobbar natt denna veckan. Väl hemma så bestämde jag mig för att sova hos mamma. Gustav behövde få sova på kvällen och även när han kom hem från jobbet plus att jag kände mig lite osäker på att vara själv. Men i natt är de premiär, haha! Ne då, men fasen känner mig sig osäker eller inte vill så varför inte ta sova hos mamma? Man är ju inte mer än mänsklig liksom! Herrregud.

Sitter hos mamma nu, Lucas sover och mamma ska snart iväg och klippa sig! JAG VILL OCKSÅ FAKTISKT!!
Men de får vi ta senare, hinns inte riktigt med nu så får se ut som jag gör! =P Ne, får avruna här, mamma ska dra sig snart.

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: marika

jag håller md dig bara för man har blivit mamma så sk aman inte vara inlåst. härligt att du var ute och hade roligt. det behöver även vi mammor.=)

2010-12-06 @ 11:05:13
Postat av: marika

jag håller med dig bara för att man blivit mamma så ska man inte låsa in sig även vi behöver komma ut och få nya krafter. vad roligt att du hade kul.

2010-12-06 @ 11:18:33
Postat av: Annelie

Bra det Carro ut o skaka rumpa hihi:)

2010-12-07 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0