Roliga brev..

Ja för en gångs skull kom de roliga brev i brevlådan, de är ju inte ofta de händer liksom!! =P

De andra var väl mer ett paket då men iaf. Paketet innehöll kläderna jag beställt till oss. Lucas kommer bli så fin på jul och nyår! =D Såg dock lite stor ut men som sagt han växer en del också!! =D En vecka gör mycket! Mitt plagg var ju å andra sidan inte så kul, satt som ett korvskin! =P Haha. Jävla konstig storlek får jag väl säga. Men som sagt, de är jul och de passar ju utmärkt att ge de till mamma som vill ha nya kläder! Sagt och gjort, slog in de och nu är de en julklapp till mamma! =D Jäklar vad duktig man är som kommer på såna lösningar! =D Jag är ju inte den som har lusten att skicka tillbaka heller, så de passa bra!

De andra brevet innehöll mina förlossningspapper. Bad om att få hem dom, kan vara kul att läsa och se hur de egentligen var. För man var ju så trött och hade ont så man hade liksom ingen koll direkt på allt. Hängde inte med på allt dom sa. Och jösses, mindes ju inte helt fel iaf! Fasen vad dom greja med mig asså. Av och på med detta dropp hela tiden! Trodde inte de var så många ggr som de faktiskt var! Helt sjukt, inte undra på att jag tyckte dom höll på mycket med mig!

Ta de på rätt sätt, men faktiskt jag är absolut inte sugen på mer barn! Inte på MÅNGA år kan jag säga. För de var en jobbig graviditet och förlossning var hemsk! Inte alls så jag ville ha de och de är väl självklart svårt att få de liksom men jag åkte på precis allt jag absolut inte ville. Mina vanliga otur då men ändå. Ne, så de kommer ta många år innan jag blir gravid igen. Och får man bebissug ja, då är de bara att läsa dessa papper så försvinner nog den känslan ganska fort!

Som sagt, ta de på rätt sätt! Självklart vart ALLT värt mödan med Lucas, inte de. Men man blir inte sugen när de blev som de blev. Vill gärna ha massa barn, men skulle gärna slippa de dära jobbiga med de. Mer barn, ja tack! De jobbiga, smärtan allt, nej tack!

Resten av denna dagen har vart bra. Min bror hämta vi imorses och han ska sova här. Skönt för honom att tänka på lite annat just nu, han går igenom en tuff period som jag ska hoppas försvinna snart eller lösa sig! Han ska väl vara här tills fredag vad jag vet iaf. Då får han andra tankar, och kan gosa med Lucas och jag klagar inte för då jag pyssla lite här hemma och så! =D

En bra dag helt enkelt...

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0