Mysigt...

Haft en härlig fika med Kela, Sofie och Anneli + barnen! Vart en bra förmiddag, och Lucas har vart nöjd. Sovit mestadels. Skönt de då han somna så sent inatt. Sover nu också.

Om en timme åker jag med mamma in till stan, behöver inhandla miniformdroppar ihopp om att de ska funka. Bvc sa att jag skulle prova de eller sempers magdroppar. Vi kör på miniform först och sen får vi se. Nu ska man komma ihåg de innan varje måltid också men de ska jag väl göra hoppas jag.
Sen ska jag va hos mamma till Gustav slutar jobbet, eller om jag åker hem innan. MEN idag SKA jag vila på dagen, har skit svårt med de som jag sagt innan men ska verkligen försöka hemma hos mamma. Hon tar ju Lucas mer än gärna! Mormors älskling de där!

Funderar på om man ska gå förbi en sväng till mormor också, hon har ju bara träffat Lucas en gång, känns lite dumt då han är en månad redan. Så ska ringa till henne och se om hon vill att vi kommer bort en sväng. Skönt för oss att ta en promenad med så man kan arbeta bort lite kilon. Våran våg funkar ju inte här hemma, batteriet är dött. Men sist så hade jag 3 kg kvar, hoppas jag inte ökat i vikt bara. Men de tror jag väl inte, rör ju en del på mig trots allt, tror jag?! =P haha. Eller så kanske man vill inbilla sig de för att de ska kännas bättre, vad vet jag. 3 kg sist iaf och hoppas de har försvunnit. Sen ska jag fasen i mig trotsa väder och vind och ut och gå varje dag så jag kan gå ner mer för de behövs!!

En anna sak är ju väldigt roligt också, eller inte! Fått min mens redan?!?! Kunde väl för fasen väntat en månad till men icke då. Min kropp tyckte väl att de var dags för den skiten igen. De värsta av allt är att jag blöder nått så in i fasen också. Känsla läsare varnas! I morses när jag gick upp och skulle göra mat till Lucas, står där och känner bara att en jävla flod är på väg, och de var de ju också. Hela benen, plus att mattan blev drabbade, de bara rann! De låter äckligt kanske, men va fasen? Jag blev rätt är klart! Jaja, tänkte inte mer på de så sett. Vart hemma hos kela, fick ta en ob av henne, dom rosa hade i den 1 ½ timme sen fick jag gå och byta då jag kände att den var överfull? Hallå eller, så har de ALDRIG vart förut! Jag har inte haft sån mens förut, en ob har ändå hållt i 4 timmar sen har jag bytt då man ska byta. Men nu går de inte alls. Kan de ha med förlossningen att göra? Blir de så efter man fått barn första mensen? Ingen aning, ska prata med mamma och sen ringa och kolla om de är normalt att de blir så. Fasen, man blir ju rätt att de ska vara något annat liksom! Någon som har svar eller tror varför de är så skriv gärna!


/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Sofie

Rekomenderar minifomdroppar, det har vi använt i 9 veckor och hon mår så mycket bättre av de. Man tror det ska vara jobbigt att ge innan varje måltid men man kommer in i det. Vill tacka för en trevlig läsning.

2010-12-13 @ 21:20:11
Postat av: Sofie

Rekomenderar minifomdroppar, det har vi använt i 9 veckor och hon mår så mycket bättre av de. Man tror det ska vara jobbigt att ge innan varje måltid men man kommer in i det. Vill tacka för en trevlig läsning.

2010-12-13 @ 21:21:02
Postat av: Emelie & Melker

Ang minifom & semperdroppar! DET ÄR EN GUDAGÅVA!

Vi hade både JÄTTELÄNGE till Melker!



Och ang mensen, KÄNNER IGEN MIG! Så sjukt mkt! Svimmar fort nästan varje ggn för jag förlorar så mkt blod, dock har jag satt in spiral nu, har hjälpt även om jag blödde konstant första 4månaderna med den! Men det hjälper :)

Får mens 1ggn på 1,5månad nu och den varar 4 dagar, men de säger att den ska avta och försvinna i 4år typ tills jag ska ta ut den :) Och det låer ju lovande!

2010-12-14 @ 09:29:43
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0