Morgondagen

Eftersom de blir lite dålig uppdatering så drar jag lite olika inlägg här.. Blir så långt och jobbigt att läsa om man skriver allt i ett! =P

Imorgon blir de tidig uppgång eller ja beror väl på hur man ser de men de blir de iaf. Beror väl på när Lucas vaknar och vill äta också. Efter de gör vi oss i ordnig och åker till stan. Bror ska med också. Ska köpa julklapp till emma, jag ska köpa ramar och julklapp till bror. Sen är jag klar med julklappar iaf. Sen är de födelsedagar kvar, Emma och johan fyller ju år. Emma har jag ingen aning om vad jag ska köpa till, hm? Får suga lite på den..

Sen ska jag träffa Nathalie Lieberth, ska bli så kul! Vi har inte träffats och pratat på jag vet inte när, så de ska bli himla mys! Ta en fika, prata om allt antar jag! :) hehe. Sen är de lugnt på kvällen, hoppas jag!

Försöker intala mig själv att de går inte hålla på hela tiden, men eftersom man är en sån människa är de så svårt. Som nu ex kl är 24 och diskmaskinen är klar. Den måste jag ta innan jag lägger mig, annars får jag ångest att den är kvar tills imorgon! Saker ska vara undanplockat så slipper man ta de imorgon. Är väl bra på ett sätt, men om man kunde släppa dessa "tvångstankar" så underlättar de ju en del om man säger så! Men men, man lär sig väl med tiden..

Ne, får väl ta tag i mina måsten då antar jag! =P

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0