Människor?

Funderar verkligen på vilka idiotiska människor de finns.. Folk som aldrig kan ta och växa upp! Blir så jäkla trött...
Men de är klart, de är ju inte lätt när de är svårt. Men en sak toppa alt denna helg, min bror blir dumpad på sms. Ärligt? Blir ju dock inte förvånad heller men.. Jaja!

Trött som skam är jag idag, lilleman ville inte sova inatt. De bästa är att Gustav har bytt till em denna veckan, ska bli skönt att ha han hemma på natten. Känns myck lättare och tryggare för min del. Tur de finns jobbarkompisar som ställer upp!

Idag blir de att spendera förmiddagen hos kela. Dit kommer Sofie och Annelie också. Ska bli mycket trevligt!
Komma iväg och få prata lite och inte tänka på att man MÅSTE göra saker här hemma. Dock är de väl ganska lugnt nu men fasen, jag måste ju jämt ha städat och snyggt. Vem har jag ärft detta av tro?!

Igår var mamma här, magnus var iväg och spela. När dom hade åkt åkte vi till Lena och Lars och tog en kopp kaffe. Är lite svårt just på veckorna, gustav jobbar och dom jobbar. Så får passa på på helgerna när alla kan träffas!

Har funderat lite på vad man ska hitta på om dagarna nu. Är ju inget roligt att sitta hemma! Är lite sugen på att dra på öppna förskolan i stan och se om de är något att ha eller någon annanstans. Skönt att komma bort och träffa lite andra människor. Men vill ju gärna inte åka dit själv. Ska kolla upp med Kela om hon är sugen någon dag! =D Hon har ju vart där förut! :) Eve ska jag kolla med också om hon vill åka dit någon gång!

Denna veckan kommer förhoppningsvis att gå fort. Idag ska jag iväg, imorgon ska de tvättas, onsdag ska jag träffa Libben. Torsdag är jag ledig vad jag vet än. Måste få in Sarah i schemat också. Har ju inte träffats än. Bokat in flera dagar nu, men antingen har jag trasslat till de eller så har hon sovit för länge! =D haha. Men någon dag ska vi få in de här nu, kanske torsdag? Ska kolla detta med henne. Om du inte läser här så Sarah! =D

Ne, får väl avrunda här, ska greja lite och sen klä på lilleman som sover just nu med pappa i sängen, gottegrisar! <3

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag åker till öppna ibland. Brukar bli tisdagar. Häng på mig någon gång om du vill? Kram

2010-12-14 @ 07:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0