Långsamt...

Tiden går långsamt idag känns de som.. Är hos mamma än, tagit mig en dusch och gjort mig i ordning. Ska åka lite innan två. Ska hem, hämta Gustav sen till socialen för att skriva på papper. Hem, laga mat och sen kommer min morbror och Anette på besök! =D

Mamma sitter och myser med Lucas, båda har sovit en liten stund. Själv sitter man klarvaken, man ska ju passa på att vila sägs de men va fasen de är inte alltid de går. Får göra de efter min morbror och Anette åkt hem. Lite nervös in för komma skall, natten alltså! Men de ska nog gå bra, eller de gör de bara att man blir lite nervös för att vara själv. Dagarna är de ju inget men nätter känns sådär men de är bara att vänja sig! Gustav jobbar ju natt ganska ofta så.

Hoppas också min mormor mår bra, hon är inte och byter sin pacemaker. Inget stort ingrepp, men man blir ju alltid nervös liksom. Så hoppas hon mår bra och att de gick bra! Hon är ju trots allt 79 år.

Nu har mamma vaknat lite där ute, kanske ska vara social och avlasta henne lite men när jag säger jag tar han, ne då de är lugnt jag kan ha honom! =P hehe. Lite svårt att ta lilleman, mormor vill ju gosa och greja med honom! =D
De är mormors lilla älskling de där och mammas såklart!

Ne, som sagt får sluta.

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0