Julhysteri

De är väl de minsta man kan säga just nu... Denna dagen har de vart fullt upp hela tiden!

Vakna i morses vid kvart i 9, tänkte att de var lika bra att gå upp och göra sig i ordning, trött som fasen var jag men man piggnar ju till!Vänta på att Lucas skulle vakna även Gustav.
Sen var de bara att bege sig in till stan och storhandla. Tog ÖB först och köpte julklappar, fotoramar alltså och ett diskställ till mamma från johan. Hennes har gått sönder så hon vile ha ett nytt.
Sen vidare till Willys, var ju ett rent helvete att få parkingen först men tillslut... Sen var de bara att köra räser där inne för att komma ut. Var ju där i ganska bra tid så de var ju skönt men de var ju folk kan man ju säga!

Sen in på kappahl och köpte present till Minna och en till Gustav. Han fick ett par innetofflor, de har han pratat om länge så de fick han. :) Sen åkte jag och Lucas till Evelina och Minna. Hälsa på, mycket kul! :) Hon är ju så söt lilla tjejen! Satt och prata, fick se filmer från Eves förlossning, jösses vi hade kul åt de och hon hade en rolig förlossning hon! =P haha!

Sen gick jag fram till stan, köpte mig en bolero silver glittirg och tights som jag ska ha i jul och nyår tänkte jag. Sen var de dags att bege sig till mormor. Dit kom min moster, morbror och kusiner. Hade mycket trevligt som alltid. Trött som fan var jag och ont i huvudet. Sen begav jag mg till magnus och mamma, mamma körde hem mig sen. Var hemma efter 23 någon gång och sen kom Gustav.

Har slagit in de sista julklapparna nu så allt är klart. Imorgon ska vi iväg tidigare till Emma som äntligen kommit hem. Blev lite oroliga ett tag då planet från palma till berlin var försenat och planet från berlin till landvetter vänta tydligen inte. Men sen fick jag sms av svärmor att Lars och Stina har åkt till gbg och ska hämta upp Emma. Så nu är hon hemma och vi längtat efter att få träffa henne!! =D Sen är de jul med gustavs mormor, morfar och morbror. :) Ska dock hem i bra tid då vi inte orkar vara borta så mycket, sen ska vi spenga bingolotto också! Så de blir en stund, blir tillräckligt på julafton känner vi..

Ska städa imorgon innan vi åker också, de behövs! Slipper man ta de efter julen är över. Skönt att komma hem till ett städat hem! Så de får jag göra imorgon sen så ska de vara lugna gatan, hoppas vi på! =D

Ne, ska njuta av mitt glas vin och min sambo här nu!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0