Julen

Julen börjar närma sig mot sitt slut och inte klaga jag för de! De har vart så mycket så man är helt död just nu.. Så välkomnar denna veckan mycket starkt. En dag vi bokat och då ska vi till Ikea de är allt eller ja! :)

Julen har vart jättebra. Fått massa fina saker till famljen. Fick massa fina kläder till Lucas, så nu är strl 68 klar till Lucas och mer där till! Fick en babyvakt, presentkort till ikea, pengar, godis, gåstol, handdukar, tomar, vinöppnare, gossedjur.. Ja en del som sagt och vi är mer än nöjda här hemma! :)
Lucas har vart jätte redig hela julen, gnällig ibland men så är de ju. Skönt att de gick bra med honom, ganska mycket ståhej och mycket folk.

De är en dag kvar, sen är vi klara. Emma fyller 20 år imorgon så vi ska dit och fira med hela släkten igen. Blir fullt upp då också, får se hur länge vi orkar och framför allt Lucas. Blir lätt mycket för honom när de blir massa folk och folk vill hålla och så där. Så vi får se helt enkelt..
På dagen imorgon ska vi in till stan och kika lite. Gustav har presentkort och jag ska kika på present till Emma. Sällskap får vi av Nattis och Martin, trevligt!

Spenderat dagen där, blev bjudna på mat. Michelle och Bastin kom också, fick jätte fin overoll till honom! Sen har vi alla 3 tjejer satt i löshår också, gud som jag längat efter långt hår igen!! =D Så jag är supernöjd! Ska klippa till de lite mer bara sen är de kanon! Hade en mycket trevlig dag och kväll där. Alltid mycket skratt där! :)

Nu väntar vi på att Lucas ska sova, sen ska vi också sova. Trötta idag efter allt julfirande! =D

God fortsättning på er så hörs vi imorgon om jag hinner!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0