Inget rolig kväll...

Nja, igår var väl inte världens roligaste kväll direkt! Lucas har en period på kvällarna då han skriker, inte alltid men de händer. Och igår vet jag inte vad de var, måste vart magen som spöka. Jag fick gå och vagga honom fram och tillbaka. Prova att sätta mig ner då skrek han direkt, varför? Blev lite frustrerande tillslut för man vet ju inte vad de är. Men han fick mat vid halv elva typ, sen böka han en stund, sen somna han gott och sov till kvart över sju typ! =D Så ska absolut inte klaga.

Nu sover han gott i sin vagga, och jag passar på att sitta här. Gustav ligger och sover, man kan inte göra så mycket! Och han ska jobba natt denna veckan och nästa vecka, hjälp? =P haha. Ne, får kanske kolla om någon vill leka och hitta på något. Dock hemma saker, jävla jul och allt. Pengar drar iväg alltså!

Får väl se vad denna dagen har att erbjuda, vill inte sitta hemma hela dagen! De känns sådär faktiskt. Tänkte gå ut och ta en långpromenad men fasen, här i källby vet dom inte vad ploga är så de kan man nog glömma! Jävla piss kommun eller plogarnisse! Sen när plogaren väl kommer så plogar han ju så kasst så de finns inte. Jävla nöt, han har fan i mig betalt gör ditt jobb som alla andra!!

Jaja, sak samma. Någon som vill komma hälsa på eller så, slå en signal vet ja! De lät ju inte desperat eller så =P haha!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0