Härlig dag..

Igår kämpa jag med Lucas igen, längtar massa efter Gustav då kan jag säga! Men tillslut så fick jag honom att somna mycket gott och sov till halv 6. Så när han väl somnar på kvällen ska jag inte klaga för då sover han bra länge, sen är de bara ge mat så sover han igen..

Denna dag starta med ett bvc besök. Han växer som attans!! Nu vägde han 5285 och 58 lång. Dock har de ju inte jättestor viktökning då han vägde 4540 när han kom. Så han följer sin kurva jättefint. De gillar vi!
Att han växt på längden har vi märkt i veckan, då hans pyjamsar blivit för små på längden. Så får använda 62 och de är ju för stort men hellre de än ha för smått. Dock är de bara pyjamsar han inte kan ha i 56 längre. De andra kläderna har han de, 62 är på tok för stort ännu. Men längtar tills han växer i de då jag har massa fint i de =D hehe.

Iaf, efter bvc åkte vi till kusin och martin och hälsa på, alltid lika trevligt! Drack kaffe. Jag nattis och marie satt och prata gamla minnen, gud så vi skratta!! =D Jag och nattis har ju en del minnen ihop, och många av dom är att jag på något sätt lyckas skada nattis! =P haha. Jösses jösses men så kul vi haft de må ni tro!! =D

Åkte hem sen, jouren ringde på Gustav. Vi kom hem, greja lite sen så drog jag iväg till Kela, Björn och Mio. Tillbringat kvällen där, tacos och idol gällde! OCH JAY VANN!! Så jävla underbart. Helt klart rätt vinnare. Sopa mattan totalt med Minnah, inget snack om saken. Hon sjunger inte bra, hon sjunger falskt, de skär sig när hon går upp i toner. Nej, gillar inte henne alls och tycker absolut inte hon skulle vinna då hon har åkt ut ur tävlingen kommer tillbaka då alice hoppa av och sen helt plötsligt så börjar folk rösta på henne?? De förstår inte jag. Hon åkte ut för hon var dålig, och sen röstar dom på henne när hon kom tillbaka. Hon var ju inte bättre än innan liksom.. Men men.. Hon vann inte iaf!!

Nu ska jag väl försöka komma i säng så fort lilleman somnat här. Vill inte rikitgt just nu och vart vaken nästan hela kvällen. Somnat en liten stund och sen vaknat.. Men men, han sover gott sen när han väl somnat iaf! =D

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0