Fullt upp

Vart full rulle här nu några timmar, vilket är skönt också! Tiden närmar sig läggdags förhoppningsivs!! =P haha.

Vart inne i stan på babyproffsen, Gusta fick presentkort där av sina jobbarkompisar! Tackar vi för.
Köpte nappar, napphållare, badtermometer och en hoppgunga! Hitta en spelmobil til sängar som var svnbilliga men klart att dom inte fått in dom och får inte de innan jul. Jäkla piss men men..
Sen åkte vi till öb, handla kattsand. Köpte även en till dörrmatta och vattenkokare då våran gick sönder, fick mammas och den gick också sönder! Så inför skaffa oss en ny. Lite smidigare än att stå och koka vatten.

Väl hemma var de dags att sätta igång med tvätten bara, TRÅKIGT!! Men de är ett måste. Fan, måste verkligen köpa en till lägenheten, får panik. Just för Lucas kläder då han spyr en del och då får de ju tvättas en del. Så ja tack en tvättmaskin nu!!

Har slängt ihop en kladdkaka som är klar. Gustav ska ta med till jobbet som tack för presentkortet. Nu har jag en liten paus, tar mig en kaffe och njuter av lite ensamtid. Gustav och Lucas sover i sängen. Ska ner till tvätten om en stund igen. Sen ska vi ta oss något att äta, sen ska jag vila en timme så jag orkar kvällen fall han blir skrikig och inte vill sova. Måste måste måste lära mig att vila på dagen, men jag är en sån där person som ser att jag måste göra de här och de där och de där. Jävla tvångstankar och kontroll människa till tusen! Jävla jobbigt får jag säga för jag kan inte släppa allt här hemma och slänga mig på soffan, jag måste ha gjort sakerna innan. Typ städa, plocka i ordning eller förbereda. Totalt hopplös när de kommer till de där sakerna!! Tips på hur man släpper sånt??


Ne, kontroll människan ska greja lite till här hemma!! =P

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Emelie & Melker

Be Gustav kolla med min pappa, han har ju jobbat på diskmaskin/tvättmaskins fabrik och kan fortf köpa ut billiga maskiner!

Vi köpte ny diskmaskin för mer än halva priset liksom...

2010-12-10 @ 14:20:12
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0