Fått massa gjort..

Denna förmiddagen har verkligen gått fort! Gick upp mellan 9 halv 10, sovmorgon får man iaf! =D hehe. Gav Lucas mat och sen somna han om igen efter lite bökande, måste ju visa att man kan! =P hehe. Då satte jag igång och storstäda här hemma. De behövdes också kan jag säga. Har ju dammat av lite varstans så och dammsugit av men inte riktigt städat sen lilleman kom hem, fick panik på skiten nu! Så jag satte igång och nu är de rent och fint här hemma, äntligen!

Tog mig en dusch och fräsha till mig sjäv, eller ja ser lika sleten ut ändå men luktar godare iaf! =P haha. Ätit lite frukost och tagit mig en kaffe. Vet inte när jag börja dricka kaffe igen? =P haha. Sen var de dags för tvätten, jösses de var en kamp för sig. Först då få med sig all tvätt ner och jag som egentligen inte får bära på 5 veckor till men vad gör man? Sen ska jag ha med Lucs och barnvagnen. De gick men fan vilket bökande. Sen får jag trassla med honom ner varje timme då tvätten är klar i maskinen. Då ha kanske sover, stackare! Tvättmaskin i lägenheten JA TACK!!!

De är fan ett måste nu, så nästa måndag SKA jag ha en tvättmaskin. Tänker inte hålla på så här. Går ju när Gustav är hemma men va fan, inte när jag är själv vilket jag oftast blir när jag bokar tvättid!

Just nu ligger Lucas i babygymmet och kikar. Skönt om han kan ligga där en stund så kan man passa på att skriva här eller gör något här hemma! =D Så duktig min älskling! <3 Senare idag ska vi till bvc. Ska bli kul och se hur mycket han ökat i vikt nu och växt. De går ju väldigt fort! Sen vet jag inte vad vi gör, om vi ska åka ut till landet en sväng eller om vi åker hem. Får se vad vi känner för..

Får avrunda här, lova Gustav att komma ihåg att ringa soc för att boka till så vi kan bekräfta att Lucas faktiskt är Gustavs barn! För jävla löjligt de där! Men de måste ju göras..

/ Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0