En helt okej dag...

De får man väl lov att säga att de vart! Fått en del gjort också vilket är skönt, "bara" resten kvar, ne då!

Efter Gustav gått iväg till jobbet så satt jag och Lucas och myste en stund sen fick jag ett ryck. Eller ja, tänkt på när jag ska göra de och bestämde att jag skulle göra de nu, pynta granen! Lite tidigt jag vet, men vi är inte hemma något över jul och lite vill man ju njuta av granen så idag åkte den upp. Den skulle upp senast på lördag ändå, då vi har kalas för Gustav. Efter granen tog vi oss en tripp till daffe butiken, handla mat inför lördagen och sen hem igen.
Var dags att ta tag i tvätten så är SÅ kul eller inte men de är ju ett måste!

Dock var de inte så mycket tvätt men de blir massa maskiner ändå då jag tvättar Lucas kläder för sig. Kör ju parfymfritt till honom då barn är känsliga. Kan ju ha vanligt så, men man får ju använda mindre. De blir bara trassligt så jag kör var för sig. Blivit en del spring ner dit. Stackars Lucas upp och ner i vagnen, dock inte klagat direkt mycket men ändå!

Fick badat Lucas också. Skulle gjort de igår men tiden fanns inte och inte orken heller så gjorde de idag. Får han badas på fredag igen så är han ren och fin till kalaset! =D hehe. Sen har vi väl mest tagit de lugt emellan tvätten. Skönt de också, behöver ju inte fara runt jämt, eller? =P

Imorgon skulle jag träffat Nathalie egentligen men de har kört ihop sig lite så vi boka om till måndag. Då ska jag in till stan och fixa de sista julklapparna så då boka vi in de då! =D Ska bli superkul att träffa henne och prata. Var verkligen inte igår vi gjorde de alltså!

Ne, Lucas somna men vakna här igen. De var för bra för att vara sant att han somna innan 12 =P haha. Ne då, men vi hoppas på att miniformen tar verkan snart! Dock har man märkt lite förändring gällande magen. Nu hoppas vi att skrikperioden försvinner också!




Våran gran!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0