Dålig uppdatering!

Har vart lite mycket dessa dagar så har inte riktigt hunnit med bloggen! Men nu så, nu har jag tiden och då passar jag på att slänga in ett inlägg här.

Vart på bvc idag, Lucas följer sin kurva jättefint! 5490 g och 59,5 cm lång! =D Växer så de knakar lilleman men så ska de vara! :) Märks just på längden iaf, jösses han är väldigt lång. Undrar vem han kommer brås på? Blir de en 2 metare som min pappa? =D Gustav är ju rätt lång också så de återstår att se!

Sen åkte Dennis med hit, han ville träffa Lucas och äta min goda köttfärssås! =D haha. Sen har vi tagit de lugnt. Johan och Dennis tog ut Lucas på en promenad och Rasmus kom hit. Druckit kaffe och sådär. Sen kom även Marcus hit och hälsa på också, trevligt!

Grejat lite inför morgondagen också. Bakat kladdkaka som vi ska bjuda på till efterrätt. Min älskling fyller år imorgon! <3 Så ska ha kalas här hemma.
Vart uppe på vinden och hämtat ner bordet så de är gjort också. Slipper man göra allt imorgon. Är ju skinkcupen imorgon också så den ska jag upp och kika på. Tänkte att Gustav kunde få lite ensamtid och vila lite. Så går jag och Lucas upp och kikar en sväng. Får väl se om bror min fick vara med eller inte! Sen är de hem och göra de sista inför kalset sen kommer folket! Så imorgon är de fullt upp!

Söndagen ska vi väl ta de lugnt, kanske träffa Kela och dom en sväng om dom kan! =D Sen börjar Gustav tidigare att jobba. Så får njuta av den tiden som är! Sen är de några dagars jobb sen ledighet för Gustav, härligt! Sen kommer Emma hem också, DE GILLAR VI!! =D Ska bli så kul att träffa henne igen! Och sen får Lucas träffa sin efterlängtade faster! =D
Sen är de jul och fullt upp hela tiden, är de väl hela denna veckan egentligen. Måndag ska jag in och fixa de sista julklapparna, träffa Nathalite också. Tisdag är de tvätt som kallar och en sväng till Ingela och lämna julklapp och önska god jul. Sen onsdag ska de städas här hemma. Torsdag ska vi fira jul med Gustavs mormor, morfar. Fredag julafton. Juldagen ska vi till Nattis och Martin dit kommer även Michelle och Bastin! Annandag jul ska vi ev. till ikea om tomten är snäll och ger oss de vi önskar, alltså bidrag så vi kan åka till ikea! =D Sen är de kalas på kvällen för Emma fyller 20 år!! =D Jösses, blir svett av att tänka på detta! =P haha. Sen finns de att göra veckan efter de också!

Så de finns att göra om man säger så! Blir en del flängade men så är de vid jul, lite småjobbigt för Lucas del. En annan klarar de ju, får se hur de går med Lucas! Blir ju alltid jobbigare för honom men de får vi lösa på något sätt! =D

Får sluta, Lucas är ledsen och bökar lite! Hoppas dessa perioder på kvällarna försvinner snart, mest för hans egen del då han är så trött men somnar inte riktigt, stackarn!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0