Dålig uppdate!

De har vart lite mycket de sista plus att vårat tagnet bord har ej fungerat så därför har de inte blivit uppdatering här
Kalset hos Emma var superbra! Trevligt sällskap och god mat, mycket god mat! Lars och Lena är mästare på att laga mat, de kan vi konstatera iaf! =D Emma blev nöjd över presenten så de var ju skönt! Alltid svårt annars, men visste ju att hon önska sig en pyjamas sen köpte jag en skjorta till henne.

Igår var vi bara hemma. Var inne och handla en sväng, lite blöjor och sådär annars var vi hemma. Dock ingen lugn dag som jag hade tänkt, de behövdes städa här hemma, sen handla och sen tvätta. Plocka i ordning och rensa i garderoberna också, de behövdes vill jag lova!! =D Gustav säger alltid att han inte har kläder, tjena! Hur mycket som helst bara att han knökar in sina kläder så han ser aldrig vad han har! =P
Sen tog vi de lugnt på kvällen och Lucas somna ganska tidigt faktiskt och sov helt underbart hela natten! =D

Sen har vi vart på Ikea idag, lämna Lucas hos farmor och sina fastrar sen drog vi iväg till kållered. Hade alla saker där som vi ville ha så de fick bli de. Inhandla nytt soffbord, tv bänk, matstol till lucas med dyna och skiva till. Glas, bestick, ljus, besticklåda, kalsylöppnare. Var väl de typ! Eller ja, helt nöjd är jag för de var de ville ha. Och mer behövdes inte nu!

Köpte ett större bord, seriren lack älskar den serien, snyggt och billigt! Hade de lilla bordet för 199:- men köpte de andra för 299:-. Sen tvbänk o lack också. De ska matcha tycker jag. Inte snyggt att ha av olika, samma med hyllorna vi har, de är också i lack. Så nu är jag så nöjd med vårat storarum så de finns inte! =D Gött de!

För övrigt just nu håller Gustav på att nattar Lucas, han är lite övertrött tror jag. Så hoppas han somnar snart! Gustav ska jobba imorgon, men de är ju bara två dagar så de är ju skönt. Man har blivit lite bortskämd med att han är hemma! =D Sen är han ju ledig igen och nästa vecka jobbar han ju inget nästan heller så de gillar vi =D

Bilder på löshåret kommer också, ska ha ta en bild tänkte jag. Var hos madde och klippte till de idag också så nu är de kanonfint! =D så bilder kommer, även på de nyinköpta!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0