Dagen..

Dagen har rulltat på ganska så bra här. Fått en del gjort på dagen som jag skrev tidigare!

Vart på bvc också, såg jättebra ut! Lucas växer som han ska. Vägde idag 4985 g och 56,3 cm lång. Stor och underbart härligt våran älskling! Stack in på mvc också när vi ändå var där, visa upp våran lille Lucas och boka tid för efterkontroll också så fick jag de gjort med! Fan vad duktig jag vart idag känner jag men de känns nu i efterhand...

Kan ha gjort lite väl mycket på en och samma gång idag. Ska ju som sagt inte bära alls förutom Lucas då, men hur lätt är de?  Känns lite i magen så får ta de lugnt i några dagar här nu. Onödigt om de ska bli något med mig!!

Imorgon kommer mamma efter jobbet. Hon tar nog Lucas en stund så kan man passa på att vila, de är guld värt! Fullkomligt älskar min mamma, hon ställer upp till tusen hon! <3 Sen så ska vi vara hemma och ta de lugnt hela dagen och kvällen. På lördagen kommer min moster, carola och marina hit och hälsar på Lucas, ska bli kul att träffa dom. Blir ju inte allt för ofta. Sen ska jag på sexparty på kvällen. Blir en stund där och sen hem igen!

Nu vet jag att ni som läser, men jösses ska hon redan bort och lämna Lucas? Ja, faktiskt. Han har en helt underbar pappa att spendera kvällen med. Han går på ersättning och de funkar kanon och de funkar kanon med pappan också. Folk ska alltid ha sina jävla tankar att si och så ska de vara. Jävla tråkigt att jag går emot sånt. Vi bestämmer hur vi vill göra saker i våran familj! Så ni som börjar snacka om detta, håll knipan de kommer fram ska ni se i så fall!  Har ni något att tycka eller säga, varsegoda säg de här eller rakt till mig! Var bara tvungen att spy ut mig de då jag vet hur folk runt omkring funkar här tyvärr! Men varför ska inte mamman kunna få komma bort någon timme eller två och då träffa folk? Varför ska alltid mamma isolera sig och vara hemma med barnet? Vi måste också få komma ut och få lite egen tid oavsett hur gammalt barnet är. Får man lite egentid så får man andas ut en stund, ladda batterina och får nya krafter. För let´s face it, de är ingen dans på rosor att vara mamma och ha en liten bebis! Jag känner och vet att de funkar bäst för min egna del att göra så och då gör vi så!

Nog om de, nu får jag avunda. Kl är mycket och jag behöver lite sömn nu! =D

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0