Besök

Efter bvc tog vi en sväng till Nattis och hälsa på. Får ju passa på när man ändå är i götene och så får man trevligt sällskap. Köpte baugetter till oss och vi smaska i oss när jag kom dit. Sen satt vi och prata om allt, härliga minnen som alltid! =D Vi har ju en del ihop om man säger så! haha. Målat naglarna har jag gjort, blev fint faktiskt. Lite nyårsfin sådär, härligt!

Lucas har väl vart på sånt där humör får jag väl säga. Sovit kass på dagen och gnällig men så är de ibland, alla dagar är inte tipp topp! Han kommer inte till ro på vissa ställen, men de är ju en sak man för vänja dom vid. Kan ju inte sluta åka till folk för att han inte kommer till ro med en gång, lite kämpande får man allt ge de.
Gustav och martin kom sen hem från sina jobb, gustav fixa hårförnen till nattis som hon fick av mig, bytte uttag då de andra inte passa i deras uttag. Sen åkte vi hem..

Tog besök nr 2 hos Kela, Björn och Mio. Så himla söt den killen så de finns inte! Längesen man träffa honom också, så de var mycekt skoj. Självklart lika kul att se Kela och Björn också! =D Satt och prata, drack kaffe, lekte med mio, försökte på tyst på Lucas! =P Sen begav vi oss hem vid 8 tiden typ. Börja lag middag, väldigt sent middag får jag väl säga men har ju inte vart hemma. Makaroner och korvstorganoff blev de iaf. Har fått Gustav till att börja äta de, han åt inte de förut så de får man ju ta en en stor komplimang då man tydligen lagat bra mat! =D

Nu ligger Gustav och Lucas och sover. Han somnar på bättre tider nu, eller ja gjort de i två dagar och de är ju skönt. Sover ju ändå till 9 på morgonen, ÄN så länge!! =P (peppar peppar)!
Får se om han sover för natten nu eller om han vaknar och vill ha mer mat, de märker vi!

Nu ska jag njuta av lite ensam tid, de är något man verkligen ska passa på att göra tycker jag när man väl får den tiden. De är något vi ALLA behöver!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0