Bättre dag..

Denna dag känns mycket bättre än gårdagen, tackar vi för! Usch, sånna dagar vill jag inte ha mer nu!

Gjorde inte mycket alls igår, slappa hemma bara. Lucas sov mestadels av dagen, gosa inne med pappa i sängen typ hela dagen/kvällen. Sen får han ju sin lilla period då som sagt på kvällen. Nu är de när Gustav ska till jobbet, jag klarar av en bra stund men sen tar stressen över. På den de inte gör de, är de något fel på! Att höra ens älskling skrika gör automtiskt att man blir stressad för man vill inte att de ska vara ledsna!! Men de är ju bara ta nya tag och försöka igen, dock igår tog min ork slut. Gustav fick komma hem en stund från jobbet. Tur att han har de så nära!

Hade inte kommit hem om de inte var för den dagen igår, mycket annat som gjorde att man inte orka mer! Dock när han kom hem så hade han precis somnat och när han gick så vakna han till men han somna om gott igen. Sov gott till kl 7 i morses utan att vakna, åt och somna igen. De är de som är skönt, han sover ju på nätterna men precis innan han somnar på kvällen är de lite hallå här hemma ibland! Hoppas vi ska komma underfund med vad som passar honom bäst så han slipper bli så ledsen!

Idag kommer de hit en familj och kollar på Misse. Ska bli skönt att de är någon som vill ha honom men jösses vad jag kommer sakna honom!! Så man går lite sådär små ledsen idag, men de är ett val vi måste göra tyvärr. Får vi hoppas att vi kan ha kvar dom andra katterna annars kommer de bli riktigt tufft! Hoppas att dom tycker om våran Misse, och att han får de bra hos dom fall han åker med honom hem.

Nu ska jag försöka få lite liv i min gubbe, dags att gå upp så han får se lite dagsljus! =D

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är galet jobbigt när de är ledsna! Moa hade en tre månaders period som hon skrek från 17 till 23 varje kväll. Det sätter sig verkligen i huvudet på en :( Ger ni semper lr nan? Vi bytte till nan efter försök med minifomdroppar som inte hjälpte speciellt mycket...

2010-12-08 @ 20:01:48
URL: http://mysmonstret.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja verkligen, hoppas det löser sig...

2010-12-09 @ 11:22:59
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0